Naar huis

4 juli 2016 - Oldenzaal, Nederland

De afscheidsmaaltijd was zeer matig. Zaterdag rijden wij richting Ochtrup.
Tussenstop gemaakt op CP van camping Eiderblick in Tönning, Duitsland.
Zondagmorgen verder richting Ochtrup, nog iets meer dan 400 km. Maandagmorgen hebben wij een afspraak voor de vochtcontrole van de camper bij de Carthago dealer aldaar. Oeps, afspraak was dinsdag, maar wij zijn toch geholpen.
Verder wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties die wij kregen onderweg!

Wij staan nu in Oldenzaal bij een camper wasstation, want dat is hard nodig. Daarna gaan wij nog even bij Bert en Hennie langs in Warnsveld.

1. Harriët:
    4 juli 2016
    Bijna thuis! Goede laatste kilometers. Xx
  2. Margreet Kühne:
    Welkom terug! Ik vond het superleuk om jullie op deze manier te volgen. Liefs en tot snel, Margreet
  3. Henny en Bert:
    5 juli 2016
    Wij hebben ook genoten van jullie reis verslagen ,zo geweldig duidelijk weer gegeven t,was of we er zelf bij waren .Wat heb je hier veel werk mee gehad ,petje af
    Gezellig dat jullie weer hier waren ,heerlijk aan het doggen geweest ,jammer dat B & B gewonnen hebben , met 3 - 2 maar we gaan het in halen .nu op naar de fietsen maker , wij zijn benieuwd.