318 km naar Gullesfjord

11 juni 2016 - Gullesfjord, Noorwegen

Wij hebben vanmorgen eerst het stof van de wegopbrekingen van de camper gespoeld, omdat er een mooie wasplaats was op de camping.
De wegopbrekingen van de E6 gaan nog duren tot volgend voorjaar, volgens de chauffeur van de bus. Dus, HeMa en MiCy, neem de ttijd.
Hoewel, als je mazzel hebt, zoals enkele reisgenoten, dan sluiten ze af NA jou.
Vandaag was een mooie reisdag via de E6, waar wij even hebben stilgestaan bij het oorlogsmonument voor de gevallenen bij de slag om Narvik.
Bij Bjervik verder over de E10. die smaller en slechter is. Over de Tjelsundbru naar de Vesterålen, iets boven de Lofoten. Eenmaal over die mooie brug vonden wij het laatste stuk taai. Wi jhadden al vanaf 09.00 uur gereden en dan ben je het zat om 15.00 uur. Om 16.30 uur waren wij op de camping Gullesfjord en gelukkig gaan wij hier morgen weer weg......
Een van onze Duitse reisgenoten vond het samitairgebouw "sehr rustikal".....
Wij hoorden van iedereen, dat ze het een vermoeiende dag hadden gevonden, dus lag het niet alleen aan ons.
Morgen een korte rit van 121 km. naar Stave, waar wij 2 nachten staan.