Denemarken

1 juli 2016 - Aalborg, Denemarken

Op weg naar Larvik hebben wij nog een kort uitstapje gemaakt naar het sluizencomplex in het Telemarken-kanaal bij Vrangfoss. De sluisdeuren van deze trapsluizen worden nog met de hand bediend. Ernaast wordt stroom opgewekt, want er komt een flinke plens water naar beneden daar.

Wij zijn er bijna......na een overtocht van bijna 4 uur, zijn wij op de camping in Aalborg gearriveerd. Morgenavond het afscheidsdiner en dan via de Carthago dealer in Ochtrup (D) naar huis.
Thuis ga ik eerst de Koga dealer een pak slaag geven, want mijn fiets blijft maar storingen geven in de automatische versnelling, zodat ik alleen maar in klein verzet kan fietsen. GGGGRRRRRRR, dat is al de zoveelste keer.....

1. Lenie vermeer:
    1 juli 2016
    wat is het snel gegaan...alweer op huis aan .....het was heel erg leuk om iedere dag alles te lezen,,,,,,dank je wel
    liefs van kees en lenie
  2. Henny en Bert:
    1 juli 2016
    Voor dat je,je kwaad maakt komen jullie toch van af Ochtrup bij ons aan ? De verhalen weten we , dus dat wordt doggen
    Gezellig we horen het .
    Morgen avond een mooie afsluiting met veel gezelligheid .
    We zullen de verslagen gaan missen .
  3. Floor & mieke:
    2 juli 2016
    Het leuke is met vakantie te mogen toegaan. Maar weer gezond thuis komen.we hebben genoten van jullie reis in het mooie. Noorwegen
  4. Wil en Ge:
    3 juli 2016
    Sorry jullie waren even van onze radar, maar halen het nu weer in. Veel succes bij de dealers en een goede reis verder. Tot ziens.