Reisdag naar Åndalsnes

24 juni 2016 - Rauma, Noorwegen

Een prachtige rit vanaf Trondheim via de E6 tot Oppdal, daar verder via de 70 en de 62, 660, 64 naar Åndålsnes, met afdalingen en beklimmingen van 9 en 10 procent, werkelijk schitterend! ( waarvan ik een deel achter het stuur zat, kicken!!)
Bart heeft onderweg de voorruit nog schoongemaakt voor de foto's......kort daarna begon het weer eventjes te regenen, dus foto's met spetters.
Wij hebben nog overwogen om via de ATLANTIKVEIE te gaan rijden, dat is een weg over verschillende eilanden, die door allemaal bruggen met elkaar verbonden zijn, maar hebben besloten om deze Atlantikveie morgen of overmorgen vanaf deze camping te rijden, want wij blijven hier 2 dagen.
Wij hebben vandaag 329 km overbrugd in 6,5 uur.
Tip voor MiCi: ook op de E-wegen in Noorwegen haal je geen hoger gemiddelde dan 65 km. p.u., het zijn 2 baans wegen, waar heel veel snelheidsbeperkingen van 50, 60 en 70 km. inzitten, iets om rekening mee te houden in de planning.