285 km naar Skibotn, camping Olderelv

9 juni 2016 - Storfjord, Noorwegen

Wij begonnen de rit vanmorgen met het bericht, dat in Narvik een pak sneeuw was gevallen......
prachtige rit over E6 langs de fjorden en over de hoogvlakte, maar wel met heel veel wegopbrekingen, waarbij het verkeer gewoon minstens een half uur wordt stilgelegd. Dat overkwam ons ook, ik had nog niet eerder zo lang achter het stuur gezeten, incl. wegopbreking en snelheidsbeperkingen.
Op de camping aangekomen, hoorden wij van de reisleider, dat de groep, die een week na ons rijdt, momenteel in de sneeuw staat in Inari. Dan hebben wij geluk, hoewel het nog steeds ijzig koud is door de wind.
Morgen schoolreisje naar Tromsø

1. Hema:
    9 juni 2016
    Interessant verhaal en wel heel bijzonder dit mee te maken in juni! Wij hopen dat ze een beetje doorwerken aan de wegen, dan kunnen wij wel een beetje doorrijden, en dat de sneeuw dan gesmolten is, wat zich weer openbaart met prachtige watervallen. Let's hope and pray
  2. Michel van Norden:
    Hema.... wij hopen op hetzelfde.... wij vertrekken eind juli richting Noordkaap ;-)
    De familie heeft overigens beste namen.... Bami, Hema....
  3. Henny en Bert:
    9 juni 2016
    Vervelend dat op onthoud zeker met zo,n lange rit .
    Maar jullie camper is warm dat scheelt.
  4. Harriët:
    9 juni 2016
    Ach we staan hier elke dag stil op de snelweg...en het uitzicht is een stuk minder. Prachtig de fjorden! Enjoy!