Tussenstop in Warnsveld

12 mei 2016 - Warnsveld, Nederland

Wij zijn gisteren in Warnsveld aangekomen en hebben een prachtige CP (camperplaats) incl. stroom, Wifi, en halfpension bij Henny en Bert op de oprit. Wij hebben lang zitten "doggen" (soort Mens-erger-je-niet met kaarten), zodat ik 's nachts nog lag te tellen en moeilijk in slaap kon komen. Ik moet ook altijd even wennen aan mijn camperbed.
Vanmorgen konden wij aanschuiven aan de ontbijttafel in de tuin, in de zon en na de koffie zijn wij gaan fietsen. De fietstocht van 55km voerde ons langs Laren, Exel, Lochem, Zwiep, Barchem, Ruurlo, Kranenburg, Vorden en Zutphen. Kasteel Ampsen en Kasteel Ruurlo zijn twee van de vele kastelen in deze regio.
Er is nog geen uitslag van ons vergelijkend warenonderzoek onder de plaatselijke ijssalons. Het ijs in de Dorpsstraat van Ruurlo en het softijs van de bekendste ijssalon in Vorden doen niet voor elkaar onder.
Het was een prachtige dag en nergens kun je zo mooi fietsen als in Nederland!

1. Tea:
    12 mei 2016
    Hallo ,
    Wat leuk om jullie zo te kunnen volgen . En wat een luxe camping hebben jullie , zeg .Persoonlijk kontakt met de campingeigenaars is toch wel erg leuk en dat ze een spelletje met jullie doen èn de omgeving laten zien ......helemaal top ! Hoe lang mag je daar blijven staan ? Veel plezier !
  2. Harriët:
    12 mei 2016
    Wat heerlijk om zo te starten met jullie trip! Prachtige omgeving en zo te zien een gezellige en gastvrije ontvangst. ;) Geniet ze!