Via Assen naar Elsfleth, Duitsland

14 mei 2016 - Klein Rönnau, Duitsland

Vanmorgen zijn wij al vroeg vertrokken om naar Joke en Albert in Assen te gaan, waar wij koffie met gebak genuttigd hebben, met aansluitend een lunch met spinaziesoep met gorgonzola ( heerlijk !! ) en broodjes. Wij hebben lekker kunnen bijkletsen en zijn om 14.30 uur vertrokken
naar de CP in Elsfleth met uitzicht op de Weser, tussen Bremen en Bremerhaven.

Na een rustige nacht en een verantwoord ontbijt zijn wij op de fiets in noordelijke richting gereden langs de Weser naar Brake en ten N. van Brake met de pont overgevaren naar Sandstedt. Met de wind in de rug terug in zuidelijke richting. Bij Berne weer naar de overkant en terug naar Elsfleth.
Al met al toch weer 55 km. weggetrapt.
Het weer was zonnig en droog.

Op Margreet's verjaardag rijden wij naar de startcamping van onze ACSI reis aan de Klüthsee in Klein Rönnau. Het waait behoorlijk, af en toe regent het en buiten is het 12 gr. en af en toe breekt het zonnetje door.
Het vergelijkend warenonderzoek naar de plaatselijke ijssalons wordt om die reden opgeschort.
Uit de radio klinkt " Kleine Greetje uit de polder" , speciaal voor Margreet !!
Om 16.00 uur zijn wij geïnstalleerd en aan de thee, daarna gaan wij op zoek naar een WiFi hotspot.

1. Lenie vermeer:
    leuk!!!!!
  2. Henny en Bert:
    14 mei 2016
    Mooi verslag ,jammer van het weer
  3. Harriët:
    14 mei 2016
    Wat een sportievelingen! Ik tel al 2X 55 km! Geniet ze en goede reis richting Acsi groep. X
  4. Margreet Kühne:
    Hoe toepasselijk :-)
  5. Tea:
    14 mei 2016
    Gefeliciteerd met kleine Greetje .
  6. Wil en Ge:
    16 mei 2016
    Heel leuk verslag, volgen jullie graag. Wil en Ge.
  7. Floor & mieke:
    16 mei 2016
    Heel leuk verslag .wij gaan jullie natuurlijk volgen
  8. Wil en Ge:
    17 mei 2016
    Gefeliciteerd met grote WJ. Ja,dat is toch vandaag ?!